בשנים האחרונות, ענף המסעדות נחשב לאחד הענפים המסוכנים ביותר בישראל. המלחמה על כל לקוח היא גדולה ובעלי המסעדות משתמשים בכל ערוץ פרסומי אפשרי בשביל לייצר מודעות, מיתוג ולקוחות חדשים בכל חודש.
אחד הערוצים המשתלמים ביותר לפרסום, שיווק וקידום המסעדה הוא באמצעות פרסום כתבות במקומונים לקהלים יעד מקומיים אשר נמצאים באזור. במאמר זה אציג את היתרונות של פרסום כתבות במקומונים ואיך עושים את זה כמו המקצוענים.
אם יש לך מסעדה חדשה, תפריט האוכל הדיגיטלי של Restaurants יאפשר לך להגדיל את הכנסות המסעדה, לקבל גמישות ולחסוך הרבה מאוד כסף במהלך הדרך על עדכון תפריטים, תרגומים והתאמות. להתרשמות מהמערכת של Restaurants, ניתן לפתוח חשבון התנסות מלא לתקופה של 30 ימים בחינם.
איך למלא את המסעדה בלקוחות באמצעות פרסום כתבות במקומונים?
היום, ניתן לקבל חשיפה, פרסום ומיתוג באמצעות פרסום כתבות במקומונים קטנים וגדולים באזור המסעדה.
פרסום כתבות במקומונים מעניקים לבעלי המסעדה את היתרונות הבאים:
- פרסום מקומי – כל מסעדה היא עסק מקומי אשר חי מהסביבה שמקיפה אותו. פרסום כמה במקומון תל אביב יכול להעניק למסעדה חשיפה מקומית לתושבי תל אביב והסביבה אשר קוראים ומתעדכנים בפעילות המקומון הדיגיטלי.
- חשיפה חיובית – פרסום כתבות ממומנות במקומונים מעניקה לך את האפשרות לשלוט בתוכן הכתבה ולבנות כתבה מפרגנת, חיובית ומחמיאה אשר תוכל לתמוך בערכי המסעדה.
- קידום דיגיטלי – כמעט בכל כתבה במקומון, ניתן לשלב 2-3 קישורים לאתר אשר יאפשרו למסעדה להופיע במקומות גבוהים בגוגל על הביטויים הרלוונטיים (סושי בראשון לציון או המבורגר בחיפה).
כמה עולה כתבה פרסומית באתר חדשות או מקומון אזורי?
לרוב, ניתן לרכוש כתבה פרסומית באתרי חדשות ומקומונים בטווח מחירים של 150-400 ₪ + מע"מ לכתבה אשר כוללת עד 2 קישורים לאתר המסעדה.
ישנן ספקים כמו חנות ההפתעות של לינקים אשר מציעים חבילות מוזלות של 10 כתבות במקומונים אזורים במחיר של 1500 ₪ + מע"מ. בין האתרים שנמצאים במאגר של חנות ההפתעות של לינקים, ניתן למצוא:
אתרי חדשות ומקומונים במרכז |
אתרי חדשות ומקומונים בצפוןאתרי חדשות ומקומונים בדרום |
לסיכום, פרסום כתבות במקומונים הם יחסי ציבור דיגיטליים אשר מתאימים לכל מסעדה אשר רוצה ליצור חשיפה נוספת למותג, להפיץ ערך ולמשוך לקוחות חדשים. לעיתים קרובות ניתן לעשות שימוש נוסף בכתבות על ידי הפצה מחודשת שלהן ברשתות החברתיות ושאר הנכסים הדיגיטליים של המסעדה.